Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

AcasaAcasa  PortalPortal  GalerieGalerie  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  
Forumul s`a mutat!
FORUMUL S`A MUTAT PE INVISIONFREE LA LINKUL: http://z10.invisionfree.com/PunkPrincessAvril/index.php? VA ASTEPTAM ACOLO CU UN NOU LOOK PENTRU VALENTINE`S DAY!
Affiliate with Us!
Starul Saptamanii
Selena Gomez Noutati despre Avril! R1ym3c
Membrul Saptamanii
Dee Dee
Ultimele subiecte
» Alege dintre 2 poze!
Noutati despre Avril! EmptyVin Ian 29, 2010 9:16 pm Scris de Lady Twisted Love :X :X

» Da-i un emoticon celui de dinaintea ta!
Noutati despre Avril! EmptyVin Ian 29, 2010 9:09 pm Scris de Acadeaua Emo :X

» Intrebari si raspunsuri
Noutati despre Avril! EmptyVin Ian 29, 2010 9:08 pm Scris de Acadeaua Emo :X

» Fashion Police
Noutati despre Avril! EmptyVin Ian 29, 2010 9:05 pm Scris de Lady Twisted Love :X :X

» Legatura:):):)
Noutati despre Avril! EmptySam Ian 16, 2010 7:46 pm Scris de Lady Twisted Love :X :X

» Songs from A to Z
Noutati despre Avril! EmptySam Ian 16, 2010 7:46 pm Scris de Lady Twisted Love :X :X

» Ce crezi ca stie sa faca Persoana de dupa tine?
Noutati despre Avril! EmptySam Ian 16, 2010 7:45 pm Scris de Lady Twisted Love :X :X

» Fazan:););):)
Noutati despre Avril! EmptySam Ian 16, 2010 7:43 pm Scris de Lady Twisted Love :X :X

» Cat la %?(Cat la suta)
Noutati despre Avril! EmptySam Ian 16, 2010 7:43 pm Scris de Lady Twisted Love :X :X

Family Affiliates
Noutati despre Avril! 2a85j7nPhotobucket
Elite Affiliates
Noutati despre Avril! 346qrmf
Affiliates
Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 FAQ
 Cautare

Noutati despre Avril!

In jos 
4 participanți
AutorMesaj
Acadeaua Emo :X
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 1144
Puncte : 12240
Data de inscriere : 14/08/2009
Varsta : 26
Localizare : Bucuresti

Noutati despre Avril! Empty
MesajSubiect: Noutati despre Avril!   Noutati despre Avril! EmptyVin Aug 14, 2009 9:58 pm

Aveti vreo noutate legata de Avril?
Impartasitine-o si noua char aici! Basketball queen flower
Sus In jos
https://avrilaviro.forumgratuit.ro
Princess4Ever
Innocence
Innocence

Numarul mesajelor : 30
Puncte : 10756

MesajSubiect: Hai ca-i tare stirea asta :))! Nu puteam sa cred asa ceva!   Noutati despre Avril! EmptyVin Aug 14, 2009 10:12 pm

Cantareata canadiana Avril Lavigne risca sa stea sase luni dupa gratii pentru agresiune . Ea a scuipat doi paparazzi care au fotografiat-o in timp ce iesea, impreuna cu sotul ei Deryck Whibley, dintr-un club de noapte de la Hollywood. In plus, solista risca si o amenda de peste 1.500 de dolari.
Sus In jos
Admin
Admin

MesajSubiect: Re: Noutati despre Avril!   Noutati despre Avril! EmptyVin Aug 14, 2009 10:15 pm

Wow!SARACA!
intr-un fel e si amuznt! bounce lol!
Sus In jos
Admin
Admin

MesajSubiect: Re: Noutati despre Avril!   Noutati despre Avril! EmptyMar Aug 18, 2009 7:27 pm

Avri FUMEAZA!

Dovada:
Noutati despre Avril! 3451uu1
Sus In jos
An@ PuN|< G!rL
Runaway
Runaway
An@ PuN|< G!rL

Numarul mesajelor : 92
Puncte : 10791
Data de inscriere : 28/08/2009
Localizare : Bucuresti, Romania

MesajSubiect: from Hollyscoop.com   Noutati despre Avril! EmptyVin Aug 28, 2009 4:39 am

Rumor has it that Avril Lavigne's marriage to rocker Deryck Whibley is on the rocks.

Apparently the couple has been growing apart since she started her world tour earlier this year. Avril had said that they kept in touch through phone and email, but obviously it wasn't enough.

A source told the always reliable National Enquirer, "Deryck isn't motivated in his own career, so he's been drinking and partying."

He was reportedly also spotted holding hands with a mystery woman at a nightclub in LA recently. When the cats away, the mice will play! They haven't been photographed together for months, so these rumors were bound to start sooner or later. What do you guys think?
Sus In jos
An@ PuN|< G!rL
Runaway
Runaway
An@ PuN|< G!rL

MesajSubiect: Avril tells fans that she is "sick" after partying all the time   Noutati despre Avril! EmptyVin Aug 28, 2009 4:44 am

Avril Lavigne was seen partying at Villa over the weekend, which wouldn't usually turn any heads. But it just so happens that she just canceled eight concert dates on her tour because she is "sick."

Avril wrote on her website, "I have been sick this whole tour, and now I have lost my voice. I have never canceled a show in my whole career and just had to for the first time ever. This sux!"

What she should have written was, "Dear fans, I can't seem to sell enough tickets to even have a show, so I had no choice but to cancel several shows, but I'm going to lie about it and party it up!"
Sus In jos
An@ PuN|< G!rL
Runaway
Runaway
An@ PuN|< G!rL

MesajSubiect: Avril Lavigne - probably the richest person on YouTube!   Noutati despre Avril! EmptyVin Aug 28, 2009 4:46 am

Avril Lavigne is officially $1 million dollars richer after settling her lawsuit with YouTube over her music video 'Girlfriend.'

With over 98 million views, Avril is currently the reigning queen of YouTube. And every time someone watches her video, they're putting more money in her pocket.
Sus In jos
An@ PuN|< G!rL
Runaway
Runaway
An@ PuN|< G!rL

MesajSubiect: Rumors about the pregnancy of Avril Lavigne   Noutati despre Avril! EmptyVin Aug 28, 2009 4:50 am

There is a rumor going around on the Internet today which claims that Avril Lavigne is 6 weeks pregnant. 6 weeks? That would mean she was pregnant on New Years Eve when we saw her at Club Prive in Las Vegas drinking Cristal from the bottle like it was water. A pregnant woman wouldn't do that, would she?

Apparently her husband Deryck Whibley is telling all his friends how happy he is about being a daddy.

Do you guys actually think Avril is pregnant? If so do you think she would make a good mother?

Anyway, Avril denied the rumors. "It's not true."
Sus In jos
An@ PuN|< G!rL
Runaway
Runaway
An@ PuN|< G!rL

MesajSubiect: Avril's sudden change of her style   Noutati despre Avril! EmptyVin Aug 28, 2009 4:56 am

Avril Lavigne, who is famous for her grudge look traded in her skater shoes for stilettos. If you liked the old Avril better, don't hold you breathe. She says, "When I look back now all I can think is, 'God, I was such a s**t'.

"I was such a tomboy, running around, getting in fights, hanging out with guys."

"In all my interviews I would have my head down and moodily just grunt an answer. I look back and laugh now as I realize how much I've grown up. But that was my style back then, that was me."
Sus In jos
An@ PuN|< G!rL
Runaway
Runaway
An@ PuN|< G!rL

MesajSubiect: Avril as an actress   Noutati despre Avril! EmptyVin Aug 28, 2009 4:59 am

Avril Lavigne reportedly wants to try her hand at acting and is said to be in talks to do a movie.

The “rocker” will play the lead in a "thriller feature film…playing kind of a white-trash girl."

Do you guys think it’s right for singers to cross over into acting and vice versa? I get the entire multi-talented thing, but what happened to giving others a chance. If all celebrities continue to endorse products, become fashion designers, singers and etc. what's going to happen to the truly talented people who don’t have the advantage of having money and fame. They’re all just screwed!
Sus In jos
Admin
Admin

MesajSubiect: Re: Noutati despre Avril!   Noutati despre Avril! EmptySam Aug 29, 2009 2:00 am

Wow Like a Star @ heaven
Thanks for informations Ann! Like a Star @ heaven
Wow...Avril e posibil sa fie mama??????Woooooowww Like a Star @ heaven
Atati bani sa castige atatia bani peste noapte din vizualizari pe YouTube>???? Like a Star @ heaven
Se injura pe ea isasi?? Like a Star @ heaven
Vrea sa se apuce de actorie??? Like a Star @ heaven
A anulat cateva concerte pt ca cica ar fi bolnava...??? Like a Star @ heaven

Wow! Ce vesti! Like a Star @ heaven
Nici nu stiam de asta! Like a Star @ heaven
INCREDIBILA AVRIL!
Like a Star @ heaven

Avril plangand:

Noutati despre Avril! 11ka5jd
Sus In jos
-Fallen Angel-
-Fallen Angel-

Numarul mesajelor : 98
Puncte : 10664
Data de inscriere : 02/11/2009

MesajSubiect: Re: Noutati despre Avril!   Noutati despre Avril! EmptyMar Noi 03, 2009 12:21 am

INCREDIBIL Shocked Shocked Shocked
Sus In jos
Continut sponsorizat

MesajSubiect: Re: Noutati despre Avril!   Noutati despre Avril! Empty

Sus In jos

Noutati despre Avril!
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Parerea ta despre Avril!
» Totul despre Avril
» Scanari cu stilul lui Avril(punk,rock),cu Avril si cu hainele lui Avril!
» Pareri despre REGULAMENT
» Off Topic(vorbim despre orice)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: Welcome :: Avril Lavigne :: News-
Mergi direct la: